Ziektekostenpremie stijgt 85% per 1/1/2000?

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Wed Nov 10 10:50:34 CET 1999

Alweer een reden om regelingen en maatregelen per persoon te organiseren.
Dus: vanaf de geboorte rechten  op onderwijs, gezondheidszorg, aftrek
(heffingskorting); premies baseren op 1 persoon en niet op een gemiddeld
gezin (bestaat dat eigenlijk wel??) en dergelijke.

Waarom moeten allenstaanden of mensen zonder een gezin aan het gezin
meebetalen? Heeft weinig met solidariteit te maken en volgens mij veel met
restjes oude normen uit het begin van deze eeuw.

Theo