Ziektekostenpremie stijgt 85% per 1/1/2000?

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Tue Nov 9 21:45:41 CET 1999

----------
> Van: Rembert Oldenboom

> Ik gun Roeline haar voordeel absoluut, maar ik had niet verwacht
dat
> haar voordeel weggehaald zou worden bij kleine zelfstandigen die
wat
> meer verdienen. Je moet blijkbaar grote zelfstandige zijn om van
> lagere ziektekosten verzekering premies gebruik te kunnen maken.

Helaas, opeens ben ik geen zelfstandige meer, wel voor de belasting
maar weer niet voor het ziekefondsgedoe.  Dus ik blijf gewoon
particulier. Betekent dat ik volgend jaar nog steeds 16% kwijt ben.

Maar wie weet, verandert het nog wel weer een keer binnen een week.

Roeline.