Kennismaking kandidaat-voorzitters

Cees Binkhorst C.Binkhorst at NET.HCC.NL
Tue Nov 9 07:37:20 CET 1999

Chido Houbraken <C.Houbraken at HILVERSUM.NL> reageerde met:

> [duo-voorzittersschap, CH]heeft
>
> Eh, is 'bevlogenheid' niet een beetje wat we de laatste tijd te veel
> hebben gehad? Ik geloof dat ik toch liever ga voor re-ele, waarchijnlijk
> haalbare, doelen. Enige realiteitszin zou mijn voorkeur hebben. (Ik was

Als iemand bevlogenheid ten toon spreidt heeft hij geen realiteitszin?
Denk eerder dat het een kwestie van leeftijd is.
Meer enthousiasme/idealisme/vul zelf maar in.

> helaas niet aanwezig op de bijeenkomst, dus ik ga af op de verslagen van
> anderen).

Had eerlijk gezegd ook verwacht dat er meer verslagen zouden komen.

Groet,

Cees