Kennismaking kandidaat-voorzitters

Paul Doucet doucet at BIO.VU.NL
Mon Nov 8 18:27:55 CET 1999

Veel dank aan Cees Binkhorst voor zijn instructieve en genuanceerde
verslagje van de voorzitterspresentatie in Amsterdam. Als gewoon lid kan ik
niet overal bij zijn, en dit is precies het soort advies waar ik behoefte
aan heb als ik straks mijn stem moet uitbrengen.

Interessant in dat verband: het rapport van de commissie-Tommel, straks in
Zutphen op de rol. Daarin worden stemadviezen van dit soort met zoveel
woorden buiten de deur gehouden. Genummerde lijstjes zonder individuele
motivering, dat is de hulp die we krijgen bij het uitbrengen van onze stem.

Tenminste: als we het Tommel-rapport aannemen.

Paul Doucet