Cyber66: Het is stil

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Sun Nov 7 21:29:21 CET 1999

Hallo,

Even de C66-discussie maar eens terug naar de algemene lijst plaatsen.

===

Vincent mailde mij:
Hoi C66-ers,

Ramon Barends schreef:

 > Ik hoor nl. een heletijd al niks meer via deze lijst ?

Ik ook niet. Als er niemand verder wil meedenken, dan houd het snel op. Wel
gek
dat in eerste instantie op de algemene lijst een enorme discussie over de
invulling van C66 losbarstte. Klaarblijkelijk wil men wel vrijblijvend
dingen
roepen, maar als er iets moet gebeuren, dan wordt het stil.

Groetjes, Vincent

Dit is lijst van de D66 afdeling in oprichting (?) `Cyberspace'
e-mail:  forum at cyber66.nu