Doordeweeks

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Tue Nov 2 23:12:45 CET 1999

deze werknemer begint wisselend, varierend van 0600 tot 1030 ochtend  en
eindigt wisselend, varierend van 1500-0200 hrs. Verder werkt(e) deze
werknemer veelal 6 dagen per week. Maar deze werknemer is dan ook één van de
vele mensen die samen met enkele anderen eigenaar is van een kleine
organisatie.

Vooroordelen werken zelden....... Ik vind het echt jammer deze conferentie
te missen.

Ik drink er één op; word ik altijd rustig van....... Proost!-))