kleine zelfstandige.

J.C.H. Timmermans charlietimmermans at WXS.NL
Tue Nov 2 08:32:44 CET 1999

Het was een van de belangrijke items van de gezondheidszorgparagraaf.
Publicitair ( permanente campagne ) zouden wij hier meer mee moeten doen,
vooral nadat wij met enige voorgestelde maatregelen van onze minister Borst
juist een slecht imago in deze sector hadden opgebouwd.

Charlie Timmermans