wiegel

Paul van der Weijden paulew at DDS.NL
Mon May 31 09:10:57 CEST 1999

>  In dit geval (nog even afgezien
>van het feit dat de tweede kamerverkiezingen voor D66 ook niet echt
>florissant verlopen zijn) mag je ervan uitgaan dat die kiezer voor de
>provinciale staten weet dat hij een eerste kamer kiest. Als die kiezer dan
>voor een eerste kamer kiest die de grondwetswijziging zal verwerpen, moet
>je dat respecteren.

weten ze dat inderdaad? Ik kies in de eerste plaats dan een provinciale
vertegenwoordiging, plaatselijke belangen en niet een stelletje oude lullen....
bovendien wat hebben ze aan je stem, wanneer de afgevaardigden van partijen
op weer andere partijen aan het stemmen zijn... PvdA-afvaardiging die op
een VVD-senator stemt....
Volgens mij zijn indirecte stemmingen altijd ondemocratisch....

Paul