AW: Bedankje

Marc-Jan Ahne MJAhne at KLUWER.NL
Fri May 28 08:44:00 CEST 1999

Max

Het probleem met de lijst is dat de meeste deelnemers het adres in hun
adresboek hebben staan waardoor in het "van" veld bijvoorbeeld D66 digitaal
cafe komt te staan. Je kunt dus een aantal mailtjes pakken en de
verschillende mogelijkheden allemaal selecteren of je moet de tip van
Mark-Alexander Fluks hanteren, dan komt er in het onderwerp [D66] te staan,
in outlouk kun je dit dan bij het onderwerp aangeven.

De tip van Mark-Alexander staat hieronder.

Marc-Jan

 Een aantal mensen wilde D66 in hun subject header zien verschijnen
 wanneer ze post krijgen van de lijst.

 Je kunt zoiets dus zelf instellen, daar komen de lijsteigenaars niet
 aan te pas (tenzij ze het tot een default-instelling maken, hetgeen
 niet te hopen zij voor de rest van de lijst).

 Mail daartoe het commando,
    SET D66 SUBJ
 naar de listserver,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
 en je krijgt precies datgene waarom je gevraagd hebt.