Consultatief referendum? Kweenie...

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Thu May 27 08:51:56 CEST 1999

Herman,

Dat bedoel ik juist.
Je hebt steun nodig van andere partijen (GL, SP, Bierman) als de bende van
vijf bij z'n principiële standpunt (....) blijft, zelfs om een gewone
meerderheid te halen in de EK.
Als GL en SP er als echte oppositiepartijen voor  kiezen het kabinet te
laten vallen, ben je dus weer de klos.

Het manco van deze positie is dat je je bij voorbaat in een kwetsbare,
afhankelijke positie manouvreert. Daaruit is het slecht strijd voeren.

Met vriendelijke groet,

Max Kok