Sijsjeslijmers: Lijsttrekker

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Wed May 26 04:44:21 CEST 1999

Henk Vreekamp schreef:

>3. Er moet een nieuwe lijsttrekker komen. In een eerder bericht heb ik het
>totale gebrek aan uitstraling van Thomas de Graaf geduid. Inhoudelijk
kwamen
>daartegen geen protesten. Dus ik ga er vanuit dat velen het met me eens
>zijn, ook al zouden ze 'het anders geformuleerd willen zien' etc. Van der
>Laan vind ik een nitwit, Borst zal dit keer absoluut weigeren, andere
>prominente vrouwen zie ik niet zo gauw, dus dan gaan we eerst kijken of er
>iemand beter is dan Van Boxtel, zo nee, dan wordt hij het.

> [...]

Bij deze protesteer ik tegen "totaal gebrek aan uitstraling van Thom de
Graaf".
Persoonlijk vind ik hem een stuk overtuigender dan Borst, die nu nog door de
kiezers als het gezicht van D66 wordt gezien.
Van Boxtel vind ik een interessante suggestie. Ik heb 'm eens op een
verkiezingsbijeenkomst meegemaakt en daar kreeg hij wat mij betreft een zeer
dikke voldoende vanwege z'n uitstekende interactie met de zaal (-dat was de
week ervoor met de Graaf duidelijk mnder). Is hij verder "zwaar genoeg" ?

Met vriendelijke groet,

Max Kok