Locatie activiteiten (was:Campagnestart EP in Maastricht)

Eric Willem Ertmann e.w.ertmann at STUDENT.UTWENTE.NL
Tue May 25 13:59:07 CEST 1999

At 21:28 24-5-99 +0200, you wrote:
>A.s. vrijdag 28 mei gaat de campagne voor de verkiezing van het Europees
>Parlement van start in Maastricht. De bijeenkomst vindt plaats van
>19.30-23.00 uur in het grand cafe van het Bonnefantenmuseum aan de Avenue
>Ceramique in Maastricht.

Goed, maar waarom in Maastricht????

En (nou kan het zijn dat ik weer eea heb gemist) worden er bij dergelijke
activiteiten in Verweggistan (even voor de "Limbo's": daarmee bedoel ik
alles ten zuiden van de grote rivieren, ten noorden van de lijn
Zwolle-Enschede en ten westen van Utrecht en ik ben ook bereid als
compromis daarvoor ten oosten van Apeldoorn daartoe te rekenen)ook
betaalbare voorzieningen ter overnachting aangeboden?
Ook het congres destijds in Noordwijkerhout was (voor een student althans,
hoewel we daar een heel creatieve oplossing voor hadden (met z'n zessen in
een tweepersoonskamer, geeft meteen een budget aan)) wat dat betreft een ramp.
Is er wat dat betreft enig beleid??

Groeten

Eric Willem Ertmann
Enschede