crossposting (was Re: Partij-politiek.)

Arie Dirkzwager aried at XS4ALL.NL
Sat May 22 15:46:06 CEST 1999

At 22:17 21-5-99 +0200, Sander Tekelenburg wrote:
>At 19:55 +0200 UTC, 20-5-1999, Arie Dirkzwager wrote:

>[snip]

.....snip....
>Als je reclame wilt maken voor PNYX lijkt het me beter dat te doen door een
>bericht waarin je het bestaan er van meld. Of desnoods door een zinnetje
in je
>.sig.
        Bedankt, goed advies, overigens crosspost ik alleen als ik denk dat het
onderwerp ook voor leden van die andere lijst relevant is. Het is
natuurlijk veel beter wanneer inhoudelijke discussies op een algemene lijst
als PNYX ter discussie staan en *alle* politiek inhoudelijk
geinteresseerden daaraan deelnemen (gesubscribed zijn) en wanneer
partij-problematiek (bijv. "hoe profileert D66 zich om meer stemmen te
verwerven") op lijsten van politieke partijen besproken worden.

Arie

  Accept that some days you are the statue, and some days you are the bird.
  To-day is to-morrow's "yesterday": build good memories and all evil will
be past.
  Look for eternal life - it is at hand and within reach.

For discussions on political issues in the Netherlands join the PNYX,
http://www.db.nl/pnyx (language Dutch, all citizens and members of
parliament are represented there independent of their membership of any
political party).