Wie breekt....

Pauline van Tets paulinevt at IC.UVA.NL
Thu May 20 11:31:12 CEST 1999

Mark v Barschot (over de taxaties van M. de Hond):
>Het lijkt mij echter interessanter dat bij het beoordelen van de
>zwarte-piet-vraag, geen enkele sprake is van een tweedeling. Grofweg 5 keer
>meer mensen leggen de schuld binnen de VVD dan bij D66.
>Hoezo tweedeling meneer de Hond? Wat is uw geheime agenda?

Wij kennen bij het IC dhr de Hond al langer, oa door een mislukte
samenwerking met een interviewprogramma.
Een flodderaar, maar handige ondernemer, met goede PvdA-kontakten in de media.
Is het nog nooit iemand opgevallen, dat in verkiezingsprognoses hij er
altijd het meest ver naast zit?

groet,

*  Pauline van Tets             * e-mail: paulinevt at ic.uva.nl

*  Informatiseringscentrum    Universiteit van Amsterdam
*  telnum: +31-20-525 2386/2741
*  slakkenpost: Turfdraagsterpad 9, NL-1012 XT, AMSTERDAM