Recht op onderwijs..

Sander van Drooge sander at INDIE.DDS.NL
Mon May 17 21:43:28 CEST 1999

Tsja, die hoge studiedruk staat natuurlijk los van de noodzaak om te werken
naast je studie. Het verschilt natuurlijk ook van studie tot studie. Als je
zoals ik bouwkunde studeert en daarnaast 8 à 12 uur per week moet werken kan
dat best zwaar zijn af en toe, maar ik heb gelukkig een positieve
levenshouding, dus ik hou het wel vol hoor. Het zou trouwens ook wel
averechts werken, als je ook nog extra zou moeten werken om de psychiater te
betalen... ;-)

Sander