D66i: Re: Thom de Graaf en het referendum

vincent vincentn at XS4ALL.NL
Sat May 15 01:40:12 CEST 1999

Ramon Barends schreef:

> Ik ben je nu toch even kwijt vrees ik...

Just a wild guess, maar het in de gaten houden wel waard. Het is mij
intussen
wel duidelijk dat je in de politiek niets voor niets krijgt. Als je iets

krijgt moet je ook iets inleveren. Er zijn mensen in de coalitie die de
inzet
van de fractie voor de vluchtelingen niet kunnen waarderen. Als D66 op
het
referendum haar zin krijgt (een dure zin), dan hoop ik niet dat dat ten
koste
gaat van de inzet voor de opname van de vluchtelingen uit Kosovo in
Nederland. We moeten maar goed blijven opletten na dinsdag.

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof