Fw: --> EP-verkiezingen 10 en 13 juni 1999

Rik Jungmann rik.jungmann at WXS.NL
Thu May 13 23:49:44 CEST 1999

(Eerder per ongeluk d.m.v. reply alleen naar de auteur gestuurd. Hierbij alsnog naar de list.)

Ik geef mijn oprechte argumenten waarom ik een bepaalde keuze maak.

Meteen wordt die neergesabeld door hem te kwalificeren als een "laffe" keuze.

Er wordt te veel en te vaak op de man gespeeld in plaats van op de bal.
Je had je ook kunnen beperken tot jouw argumenten waarom het volgens jou gewenst is om te gaan stemmen. (Ik had misschien nog naar je geluisterd ook...)

Rik.

-----Original Message-----
From: Ed Grootaarts <grootaar at gironet.nl>
To: D66 discussie <d66 at NIC.SURFNET.NL>
Date: maandag 10 mei 1999 19:37
Subject: RE: --> EP-verkiezingen 10 en 13 juni 1999

    Voor mij als democraat is de combinatie van jouw motivatie en je laffe keuze onbegrijpelijk.

    Een democraat die niet kan kiezen terwijl er goede keuzemogelijkheden zijn.

    Ik vind het vooral erg voor onze fractie: die worden over een kam geschoren met mensen die niet deugen............ onbegrijpelijk.

    Ed Grootaarts.