Test message (fwd)

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Wed May 12 10:03:21 CEST 1999

Prettig om dit te horen en dank dat je deze moeite hebt gedaan Henk! Ik
ben op de server-pagina van EUnet.yu gaan kijken en vond daar dat er af
en toe geen doorgifte mogelijk was vanwege de oorlogsperikelen. Denk dat
daarom mijn berichten niet doorkwamen.
Ik hoop dat dit bericht wel aankomt aldaar - als je dit leest Filip hoop
ik dat je ons af en toe op de hoogte kunt houden van hoe het gaat.
Succes met je politieke werk onder moeilijke omstandigheden.
Mimy Sluiter

--
Mimy Sluiter
cats: <http://welcome.to/Manx> mailto:manx1 at wxs.nl
politics: <http://welcome.to/d66.noordholland> mailto:m.sluiter at d66.nl
phone & fax: +31-[0]35-6920501 / cellular phone: +31-[0]6-50278642
*** Moirawin Manx are Magic ***