Test message (fwd)

Henk van Lingen henkvl at CS.UU.NL
Wed May 12 02:52:06 CEST 1999

Hi,

Ik had de Filip op de balkan een test bericht gestuurd daar de
suggestie werd gewekt dat het een fake adres betrof. Welnu, iets
of iemand stuurde onderstaand bericht terug. Dus mocht iemand
vragen hebben aan deze persoon: fitja at EUnet.yu

Groetjes,

NB: RHS Linux User <pipo at ibb.uu.nl> was ik dus...
+-----------------------------------------------------------------------+
| Henk van Lingen, Systems Administrator,             <henkvl at cs.uu.nl> |
| Dept. of Computer Science, Utrecht University.  phone: +31-30-2535278 |
+----------------- http://www.cs.uu.nl/people/henkvl/ ------------------+

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 11 May 1999 21:35:39 +0200
From: Filip Bukumirovic <fitja at EUnet.yu>
To: RHS Linux User <pipo at ibb.uu.nl>
Subject: Re: Test message

RHS Linux User wrote:

> This is a test to see if we can reach you, i.e. if this is a valid
> address....
>
> A dutch politician.

Test bericht heb ik ontvangen. Verdere briefwisseling kunnen wij in het
nederlands doen.
Even voorstellen. Ik ben lid van de Demokratische partij  (Djindjic),
gemeenteraads voorzitter van de Belgradse deelgemeente Savski venac.
Ik en andere demokraten snakken naaar beeindiging van deze elende en
machtsovername door de (onderdrukte) demokratische krachten in Servie.
Hartelijke groeten van Alex Bukumirovic.