Drst: a letter from Belgrade

Arie Dirkzwager aried at XS4ALL.NL
Wed May 12 11:40:00 CEST 1999

At 16:13 11-5-99 +0100, C.I.L.Houbraken at DNB.NL wrote:

>      >  Lezen en ter harte nemen en niet met oogjes en oren dicht doorgaan
>met
>
>Heb jij dan wel bewijs dat deze informatie klopt? Zo ja, hoe kom je er aan
>/ waar kan ik het vinden.

>Waar kan ik die info dan vinden ?

>Het feit dat mijn stelling / vermoeden niet overeenkomt met de jouwe, wil
>nog niet zeggen dat ik dus meteen krampachtig vasthoud aan een bepaald
>beeld. Ik heb geen enkel probleem met het herzien van mijn mening op basis
>van betrouwbare feiten of constateringen. MAAR DIE WIL IK DAN WEL EERST
>ZIEN.

        Ik lees de kranten (o.a. over gevolgen van Golf-oorlog waar dezelfde
wapens gebruikt werden als nu tegen Servie) maar houdt geen archief bij
noch ben ik journalist die zijn bronnen natrekt. De "bewijzen" die jij
"EERST WILT ZIEN" komen altijd achteraf - dan wordt je met de neus op de
feiten gedrukt en zie je waar je als politicus verantwoordelijk voor bent
geweest. Ik betreur het ten zeerste dat D66 Groen Links niet steunde en ik
vrees dat we binnen niet al te lange tijd zullen ZIEN dat de huidige
NATO-politiek die D66 steunt tot catastrofale gevolgen leidt. Ik wordt daar
niet vrolijk van - ik heb liever geluk dan gelijk, maar natuurlijk kan jij
je gelijk overeind houden zolang er nog geen "bewijzen" zijn - wees er
gelukkig mee! Ik laat het hierbij - we zien wel en hopelijk valt het ook
deze keer nog weer mee maar met politici als jij vrees ik het ergste.

Arie

>Kun je me bewijzen leveren dat de NAVO met radioactief materiaal
>bombardeert en dat er in Bosnie 'defected babies' geboren zijn n.a.v. dit
>soort bombardementen ?
  Accept that some days you are the statue, and some days you are the bird.
  To-day is to-morrow's "yesterday": build good memories and all evil will
be past.