D66i: verzoekje ?

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Sun May 9 12:08:12 CEST 1999

>  Een aantal mensen wilde D66 in hun subject header zien verschijnen
>  wanneer ze post krijgen van de lijst.

Ga ik uitproberen... dank je !

> [...]
>  haar hier te implementeren.
>
>  Wanneer deze regels er staan,
>   * wordt het html-gedeelte dat sommigen, die hun mailprogramma niet
>     goed hebben ingesteld, meezenden en dat na de gewone tekst wordt
>     gecopieerd of wordt omgezet, gestript van de mail. Er blijft dan
>     een keurig ascii-mailtje over dat iedereen moeiteloos kan lezen.
>   * wordt verboden dat er attachments worden meegezonden zodat we niet
>     plotseling een ellenlange mail ontvangen met daarin onbegrijpelijke
>     binaire instructies teneinde een plaatje of zo te bekijken.

Is het wel zo vestandig om geen attachments meer te kunnen sturen... ik denk
dat het soms best makkelijk kan zijn om een algemeen verhaal te tikken en
het uitgebreide per bijlage te zenden.... of stel: je hebt een artikel in
word geschreven... ga jij dat dan nog een keer tikken alleen omdat je het
niet kan attachen ?

Prettig weekend !
Ramon