Kosovo

vincent vincentn at XS4ALL.NL
Sat May 8 16:50:35 CEST 1999

J.L. Swarte schreef:

> Ik zie een aantal oproepen aan de TK-fractie etc. om de oorlog in Servië te
> beëindigen. Wat ik echter mis is ook maar één woord over de vraag hoe druk
> kan worden uitgeoefend op Milosovic om toe te staan dat een internationale
> strijdmacht in Kosovo toezicht houdt en voorkomt dat de bevolking nog verder
> wordt afgeslacht en van identiteit ontdaan.

In mijn vorige mail heb ik gezegd dat ik vind dat ook zonder toestemming van
Milosovic een internationale strijdmacht Kosovo mag betreden. Overigens focus je
je volgens mij te veel op Milosovic en vergeet je daarmee dat de gewone
Servische bevolking nog decennia lang gebukt zal gaan onder de gevolgen van de
intussen doelloze (ook uitgebreid uitgelegd) bombardementen die nu plaats
vinden.

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof