Contributiestructuur (was: Re: ledenaantal D66)

Pauline van Tets paulinevt at IC.UVA.NL
Thu May 6 13:46:06 CEST 1999

Guido Houbraken stelt voor om de contributiestructuur eens om te draaien:
Lokaal innen en een deel(tje) naar boven afdragen.
Uitstekend idee!
Democratisering begint bij wie de koorden van de beurs vasthoud.

_______

*  Pauline van Tets             * e-mail: paulinevt at ic.uva.nl

*  Informatiseringscentrum    Universiteit van Amsterdam
*  telnum: +31-20-525 2386/2741
*  slakkenpost: Turfdraagsterpad 9, NL-1012 XT, AMSTERDAM