Ook ik ben Vreekamp meer dan zat en unsubscribe me van de VREEKAMP LIJST

Peter FG Bos pfgbos at WORLDONLINE.NL
Mon Mar 29 12:04:35 CEST 1999

Beste Lijsters,

Reeds enige tijd heb ik niks van mij laten horen en zag alleen wat er
`voorbij` kwam.
Het wordt tijd dat deze lijst alleen toegankelijk wordt voor D66 leden
en dat er een regelment van orde komt. Het moet mogelijk zijn dat lijsters
die beginnen te schelden voor korte of lange tijd kunnen worden geroyeerd.
Te beginnen met Vreekamp, want is geen discussie meer maar mensen
persoonlijk onderuit halen.
Voorlopig doe ik even niet meer mee. Misschien dat deze lijst in de toekomst
weer niveau krijgt waar een ieder mening wordt gerecpecteerd ook al is dat
JOU mening niet.

Groeten aan de echte D66 ers

UNSUBSCRIBE

Peter F G BOS