Sigarenboer (was: internetspreekuur)

Robbert Jan Bron r.j.bron at MED.RUG.NL
Wed Mar 24 12:37:29 CET 1999

EvdM schreef:

> [...]

Ja, het klinkt bijna nostalgisch: de sigarenboer "een lekker
rokertje voor meneer, doosje lucifers erbij?". Ik zou er wel uren
discussierend willen doorbrengen, maar het is me nog nooit gelukt.
Meestal gaat het zo: ik meld me aan de balie, de mevrouw van Albert
Hein's sigarettencorner legt zwijgend een pakje Camel Filter op de
toonbank en ik geef haar er f 6,70 voor in de plaats. En dan vroeger:
voor een paar gulden noemde je je al de gelukkige bezitter van verse
rookwaar (met gratis goed gesprek erbij). Bob Dylan zei het al ....

Robbert Jan Bron
School of Behavioral and Cognitive Neurosciences (BCN)
University of Groningen
Oostersingel 59
NL-9713 EZ Groningen
tel: +31 - (0) 50 - 363 4734