Fw: Blanco stem op computer

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Sun Mar 21 22:10:18 CET 1999

Wanneer je niet gaat stemmen kan dat velerlei redenen hebben. Stem je
blanco dan sluit je een aantal van die redenen (desnoods voor Maurice de
Hondt etc.)  uit. Het lag niet aan het weer, niet aan de bereikbaarheid,
niet aan je laksheid en nog meer van dit soort redenen.  De reden van het
niet geven van je stem aan een partij, want dat is blanco stemmen, is dat
je het echt niet meer weet of omdat je vindt dat het nu wel goed gaat.
Eigenlijk zouden er dus twee banco knoppen moeten komen......
Dit als voer voor politicologen.

Roeline