Blanco stem op computer

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Sat Mar 20 17:04:04 CET 1999

Blanko stemmen gaat heel eenvoudig. Je kijkt naar een verdwaalde knop, in
Alkmaar staat die rechts boven, duidelijk qua afstand niet behorend bij de
lijst met namen, een druk, een bevestiging  en je hebt gestemd.

Roeline.