De diepte van sociaal-liberaal

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Sat Mar 20 10:58:56 CET 1999

Beste Michiel,

Ik kan je als eenvoudige voddenraper en handelsman voor uitbesteding van
textielopdrachten aan free zones in de Cariben het volgende meedelen:

1. Op mijn 'positieve' bijdragen wordt zelden gereageerd. Kennelijk
ontsnappen zij aan de intellectuele kracht der mede-zangers. Uitzondering
vormt mijn mailtje over Lambrechts, wier artikel tegen Kennis-netten ik
gewoon goed vind. Maar dat schijnt van zuurpruimen ook al niet meer te
mogen.

2. Ondanks de schijn van het tegendeel: ik betaal mijn e-mail gewoon zelf.
Maak je geen zorgen. Voor mij is handhaving van dat adres nostalgie: wij
waren vele jaren terug een van de eersten. Zo goed? Tevreden. Geen maagzuur?
Houden zo. En hoe is het met je databank met alle geleerden van de wereld,
die van D66 in het bijzonder?

Henk Vreekamp, Utrecht