AW: Van Buitenen

Mark van Barschot m.vbarschot at WORLDONLINE.NL
Thu Mar 18 18:30:29 CET 1999

Beste Harald en anderen,

En toch ben ik blij dat Van Buitenen niet alleen bij bijvoorbeeld D66 aanklopte.
De voorliefde voor formele, staatsrechtelijke stellingnames had er heel goed toe
kunnen leiden dat de informatie dan onder de pet was gehouden.

Misschien is hij wel naar de fractie gestapt waarvan hij inschatte dat de kans het
grootst was dat ze (op een geloofwaardige manier) iets met zijn informatie zouden
doen.

Groet

Mark van Barschot

----------
Van:    harald sprenger[SMTP:sprenger at euronet.nl]
Verzonden:      donderdag 18 maart 1999 18:26
Aan:    d66 surfnet
Onderwerp:      Re: Van Buitenen

En toch vind ik het vreemd dat Van Buitenen alleen naar de Groenen stapte.
Hij had om alle schijn van partij-politiek te voorkomen de informatie,
behalve aan de Groenen, ook aan de Voorzitter van het Europees Parlement
kunnen geven. Of aan de pers.

Laat er geen misverstand zijn. Ik ben blij dat de informatie naar buiten is
gekomen. Maar zijn taktiek was op zijn zachts gezegd  onhandig.