liefde voor het referendum

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Thu Mar 18 13:29:33 CET 1999

Lieve lijstgenoten,

Binnen een paar dagen moet ik een hoofdstuk afronden van een
VWO-schoolboek over inspraak. Uiteraard behandel ik het referendum.
Graag wil ik originele bronnen aanhalen, zonder teveel ambtelijke
blabla. Vraagje aan wie zich aangesproken voelt: stuur me per kerende
meel (niet op lijst, mag wel, maar dan krijgen we wellicht weer
trubbel)een enthousiaste persoonlijke uiting van *jouw* liefde voor het
referendum. Maximaal 60 woorden.Gewone mensentaal.
Indien ik het stukje inpasbaar acht neem ik het mee, en wordt jouw
uiting een vlammetje voor duizenden toekomstige middelbare
scholieren....

Reacties: heinwvm at palm.a2000.nl.