Lambrechts over Microsoft en Hermans

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Thu Mar 18 11:52:14 CET 1999

>Ik ben blij dat we, afgezien van de verschrikkelijken en lugubers, ook nog
>goede kamerleden hebben. Ik had haar stukje in De Volkskrant van 24 februari
>gemist, nu even gelezen via www.d66.nl. Prima. Haar punten:

Het doet mijn oude Linux-hart goed dat het blijkbaar ook tot de Kamer is
doorgedrongen dat er een alternatief is voor de wanproducten van Bill
Gates. Zelden ben ik het met een stuk zo eens geweest. Ik had al de
kriebels van het feit dat een paar niet terzake kundigen naar oom Bill
gingen voor advies, en als ik zie wat eruit komt dan zijn mijn ergste
vermoedens bewaarheid. Ik hoop dat de Kamer deze verspilling van 670
miljoen kan tegenhouden - laat de scholen maar voor drie tientjes per
maand een kabelaansluiting op het Internet nemen.

Hoe het ook kan, laat SARA zien: Amsterdamse scholen worden uitgerust met
lichte servers en network computers, beheerd vanuit SARA.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>