De diepte van sociaal-liberaal

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Wed Mar 17 23:40:38 CET 1999

Beste Walther,

Volgens mij is het aanzien van D66 als frisse en tolerante partij sowieso
geschonden door het absurde woonboten-standpunt. Dat de wedhoudster een
zeiklijster is, wil ik best geloven - wat mij als eenvoudige burger het
meest steekt zijn toch de standpunten. Een rare wethouder in de waagschaal
leggen voor een raar besluit lijkt me een beetje te veel van het goede.

Waarom meldt trouwens de sluipmoordenaar Arda zich niet op de lijst?

Henk Vreekamp, Utrecht