De diepte van sociaal-liberaal

Ernst Debets & Mirjam Peters edebets1 at EURONET.NL
Wed Mar 17 21:15:20 CET 1999

        Wed, 17 Mar 99 00:19:05 CET
                "henk vreekamp" <w.j.vreekampdouwes at pobox.ruu.nl>
Wrote:

Subject:                De diepte van sociaal-liberaal

> Beste spreeuwen,
>
> Met genoegen las ik de mail van Jungman die bij de nette naam voor Mokum het
> bericht automatisch wist. Ik stel voor die Mokumers voortaan maar aan te
> spreken met 'de jarretels' (vulgair, overbodig). Ik vermoed dat de
> vrouwelijke wethouder zo schreeuwt omdat ze anders niet boven de macho's
> uitkomt.

Toch oppassen, want we zijn nu eenmaal een randstadpartij met
Mokums accent.........
Misschien dat die macho's daarom zo hard schreeuwen?

> Ja, ook onze voormalige leider GJW schijnt jarretel te zijn.

GJW schijnt dat niet alleen te zijn: hij was indertijd toch meen ik
vertegenwoordiger van onze club bij dat stelletje macho's

> Als NOS-baas - die door de regering gecontroleerde omroep,
>weet u wel - schendt  hij afspraken van de flexwet. Mensen die
>bijna 5 jaar in losse dienst zijn  van een omroep worden
>ruecksichtlos ontslagen, om te voorkomen dat ze automatisch in
>vaste dienst komen. Een nieuwsgierige vraag om de diepte van de
>Opschudders te peilen: gaan ze hem nu schorsen als anti-
>sociaalliberaal?

Henk,

Ik heb het idee dat we het eerste deel (sociaal) wel kunnen
schrappen uit deze omschrijving...
Zou hij soms VVD-neigingen krijgen?

Ernst Debets/Zaanstad