Nieuwe lijst Amsterdam

A.H.L. Westerouen van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Mar 17 20:30:25 CET 1999

>Volgens mij ging de Amsterdamse discussie juist daarover.
>Het ging over
>D66 en was landelijk zeker van belang. Ik vond die discussie zeer
>herkenbaar en leerzaam. Het zou jammer zijn om dat soort zaken op een
>aparte lijst te behandelen. Het feit, dat de betrokken-voelenden de
>discussie met veel verve en soms emotie voerden is slechts een plus.
>Laten de Amsterdammers die discussies vooral op deze lijst voeren. De
>delete-knop werkt altijd in noodgevallen.

Laten we het dan zo afspreken: als het een exclusief lokale
aangelegenheid betreft doen we het op de Adam-lijst, als het in de
ogen van de scribent landelijke impicaties *kan* hebben (is natuurlijk
een persoonlijke afweging) dan posten we alhier. Is dat voor de
meerderheid een acceptabele oplossing?

Hein van Meeteren
Amsterdam, the Netherlands
consult & training & mediation