AW: Nieuwe lijst voor D66 Amsterdam

Enschede, M (ICT) m.enschede at KPN.COM
Wed Mar 17 18:33:45 CET 1999

Niemand hoeft zich schuldig te voelen voor het voeren van een diskussie.
Dat is een van de punten waarin D66 sterk is.

Ik heb een nieuwe lijst gecreeerd om het verkeer wat te scheiden.
Meer dan 20 mailtjes per dag is voor mensen die niet zoveel tijd hebben
afstotend.

Het is bekend dat diskussies op het net vaak divergeren. Dat is echter geen
reden om lijsten te scheiden. Als dat wel zo zou zijn is het wellicht een
optie om ons cafe te laten fuseren met de lijsten van GL, PvdA en anderen.

Ook alle niet-Amsterdammers die denken dat daar interessante dingen gebeuren
wordt geadviseerd zich te abonneren op de Amsterdamse lijst.

Zo kan eenieder voor zichzelf bepalen wat hij/zij wil. Liberaal toch?

Marc.