Nieuwe lijst Amsterdam

A.G.H. Stehouwer fam.stehouwer at WXS.NL
Thu Mar 18 03:45:32 CET 1999

Enschede, M (ICT) wrote:

> Laten we de huidige lijst vrij houden voor landelijke zaken aangaande D66 en
> het progressief liberaal erfgoed.
>
> Groeten,
> Marc.

Volgens mij ging de Amsterdamse discussie juist daarover. Het ging over
D66 en was landelijk zeker van belang. Ik vond die discussie zeer
herkenbaar en leerzaam. Het zou jammer zijn om dat soort zaken op een
aparte lijst te behandelen. Het feit, dat de betrokken-voelenden de
discussie met veel verve en soms emotie voerden is slechts een plus.
Laten de Amsterdammers die discussies vooral op deze lijst voeren. De
delete-knop werkt altijd in noodgevallen.

Jan Stehouwer