AW: Nieuwe lijst voor D66 Amsterdam

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Mar 17 17:03:34 CET 1999

At 14:36 17-03-1999 , Joris van den Wittenboer wrote:

Of iedere afdeling een eigen list moet hebben:

>Of iedere afdeling/onderwerp/ of ieder lid (krijg je ook geen
>tegenspraak)

okee, maar wat moet je dan? We willen als hoofdstedelingen de lijst nu
verschonen van Amsterdamse perikelen, omdat daar nadrukkelijk om is
gevraagd. Ook ik vind dat jammer, omdat problemen nu eenmaal *altijd
ergens*  spelen, dus daarom kan je nooit meer op een landelijke lijst
posten, tenzij het een breed gedragen algemeen-landelijk onderwerp is.  Ik
heb overigens niet zo goed begrepen waarom mensen zich zo hebben geergerd
aan onze Amsterdamse perikelen. Je hebt een delete-knop, of je leest mee en
probeert na te gaan of er misschieen een diepere of bredere problematiek
aan de orde is. De unsubscribes vind ik ontzettend jammer, en ik voel me
enigszins schuldig.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl