De diepte van sociaal-liberaal

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Wed Mar 17 00:19:05 CET 1999

Beste spreeuwen,

Met genoegen las ik de mail van Jungman die bij de nette naam voor Mokum het
bericht automatisch wist. Ik stel voor die Mokumers voortaan maar aan te
spreken met 'de jarretels' (vulgair, overbodig). Ik vermoed dat de
vrouwelijke wethouder zo schreeuwt omdat ze anders niet boven de macho's
uitkomt.

Ja, ook onze voormalige leider GJW schijnt jarretel te zijn. Als
NOS-baas - die door de regering gecontroleerde omroep, weet u wel - schendt
hij afspraken van de flexwet. Mensen die bijna 5 jaar in losse dienst zijn
van een omroep worden ruecksichtlos ontslagen, om te voorkomen dat ze
automatisch in vaste dienst komen. Een nieuwsgierige vraag om de diepte van
de Opschudders te peilen: gaan ze hem nu schorsen als anti-sociaalliberaal?

Henk Vreekamp, Utrecht