Amstelredamsche perikiekuluh!!!! en Waterschapsverkiezingen.

Houbraken en Van Aalst quissama at WXS.NL
Tue Mar 16 23:05:18 CET 1999

Zeg jongens, mijn mailtje (helemaal onderaan dit bericht nog te lezen)
was beslist niet geschreven met de intentie om dat Mokumse geneuzel aan
te wakkeren. Het was meer als stopper bedoeld. Hierbij dan ook mijn
welgemeende excuses aan al de anderen die zich aan deze discussie
ergeren.

Overigens heb ik niets tegen een discussie over de verhouding
leden-bestuur-fractie-wethouder (iets wat Arjan Stoffels al eerder
aankaartte), maar als we het gaan hebben over personen die het gros van
de lijsters niet kent en daar dan ook nog incrowd-commentaar op krijgen
(" je bedoelt vast die en die, maak je niet druk zo doet-ie tegen
iedereen " en " laten we eens samen borrelen " ) dan overvalt mij het
gevoel dat dat ook wel buiten de lijst om kan. Een persoonlijk e-mailtje
is net zo snel verstuurd.

Overigens...
In Zuid-Holland worden in april ook nog Waterschapsverkiezingen
gehouden, waaraan de burger (in beperkte mate) aan mee kan doen. Hoe zit
dat in andere provincies of waterschappen, heemraden enz.? En wordt er
nog campagne gevoerd ?
In Leiden denken we er serieus over om daar werk van te maken, aangezien
ons inziens een groot deel van de kiesgerechtigden niet weet dat ze weer
hun stem mogen laten gelden. Wie weet er wat meer van of heeft ideeen.

Groet,

Chido