PS

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Sat Mar 6 18:03:52 CET 1999

Michiel Scheffer schreef:
> Zowel de leden van de tweede kamer als van de eerste kamer zijn gehouden
> het landelijk verkiezingsprogramma van D66 naar beste inzicht en eer en
> geweten uit te voeren. Dat programma is aangenomen op het
> voorjaarscongres 1998 onder mijn toezicht. Ik denk niet dat daarin een
> democratisch tekort is.

Een democratisch tekort van de commissie heb ik niet willen suggereren.
Ik heb me nooit gerealiseerd dat het verkiezingsprogramma dat wordt
vastgesteld voor de TK-verkiezingen ook voor de EK-verkiezingen was
bedoeld.
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com