Milieu

L.Hacquebord L.Hacquebord at LET.RUG.NL
Tue Mar 2 15:19:32 CET 1999

Reactie Louwrens:
Wat ik in jou reactie nu weer mis is wat ik de laatste tijd bij
D66 steeds mis: het milieu. Lees het nog maar eens door er
staat geen woord in over het milieu. Ik ben bang dat dat
symptomatisch is voor D66. Daar blijft ons verschil van mening. Ik
ben van mening dat het milieu naast radicale democratisering
uitgangspunt van het politiek handelen van D66 moet zijn.

Louwrens Hacquebord
Arctic Centre
University of Groningen
PO Box 716              Tel. +31 50 3636834
9700 AS Groningen       FAX. +31 50 3634900
The Netherlands         http://www.let.rug.nl/arctic/