AangaandeScientology-Spaink

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Wed Jun 30 10:00:18 CEST 1999

Hein

ik begrijp nu het eerste deel van de opmerking van jou, geciteerd door van
de Muijzenberg:

Wanneer uw geestelijke vermogens te onderontwikkeld zijn om
mijn doorvlochten en goed onderbouwde betogen te kunnen volgen,

dan dient u (...)
met uw vriendje Hagens in een naar stront ruikende hooiberg te kruipen, om
elkaar als knapen aldaar wederzijds te betasten (...).

Het tweede gedeelte is voor mij een raadsel. Zou je daar op deze lijst
enige uitleg over kunnen geven?

Met deze opmerking van jou heb ik nogal wat moeite, vandaar.

Roeline Barkhuis.