Bezinningscongres?

Atilla Arda a.arda at CABLE.A2000.NL
Wed Jun 30 00:24:18 CEST 1999

Michiel Scheffer schreef:

> Ik heb me gisteren al uitgesproken op dit net over de noodzaak om snel
> na de zomer de partij bijeen te brengen. (...)
> Het zou in augustus eerder moeten gaan
> om een activerende en motiverende sessie waar echte discussie op
> mogelijk is.

Na de zomer klinkt als september en niet augustus. Graag een datum
waarop zoveel mogelijk leden aanwezig kunnen zijn.

> Daarnaast zouden we indringend in de paertij van gedachte moeten
> wisselen over hoe we binnen de kaders van de huidige statuten (want die
> weer eens gaan veranderen kost 18 maanden) het beste uit onszelf halen.

Ik stel voor de komende 18 maanden te gebruiken om de statuten zo aan te
passen dat we daarna slechts 1 congres nodig hebben om een wijziging
door te voeren.

Mvg,

Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://welcome.to/arda  http://www.d66amsterdam.com