Meningen over de huidge onenigheid

Hein Westerouen van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jun 29 23:48:16 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl>

> Ik kan Van Meeteren wegens zijn bezonnen oordeel van harte aanbevelen.

Erik van de Muijzenbergh gaat hier over een grens, helaas. Op de db-nl
lijst, een aparte lijst van de digitale burgerbeweging nederland, heeft zich
een discussie afgespeeld omtrent de zaak Scientology. Daarin werden dingen
gezegd die niet voor publicatie elders bestemd waren. In de context van die
discussie worden wel eens wrange soorten van humor uitgewisseld. Het is
bijzonder jammer dat dat deze lijst door vd Muijzenberg betrokken wordt bij
deze interactie. Kennelijk is hij erop uit me te beschadigen. Het is
onmogelijk deze mededeling van vd Muijzenberg tegen te gaan. Het is ook
moeilijk de hele context in kort bestek weer te geven. Daarmee heeft vd
Muijzenberg me in een moeilijk parket gebracht. Deze woorden heb ik
inderdaad gebezigd, doch de context waarin is buiten beschouwing gebleven.
En die context past niet op deze lijst. Dilemma... Excuses voor dit ongemak.

HvM