[rol vertrouwens-commissie in burgemeesterbenoeming]

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Tue Jun 29 10:13:40 CEST 1999

Rembert Oldenboom wrote:

> Het lijkt mij nu zinnig om de huidige burgemeesterkwestie gewoon even
> te laten liggen voor wat het is en daar over enige maanden op terug
> te komen, op een moment dat er geen sprake is van welke benoeming dan
> ook. Alleen dan is er - vanuit de buitenstaander gezien - een
> 'cleane' discussie mogelijk, tenminste da's mijn beperkte visie.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Zo proberen wij het in Driebergen ook te
doen. Als het mes eenmaal op tafel ligt is er geen discussie meer
mogelijk

> Voor hoeveel andere onderwerpen is de tijd nu rijp om aan de orde te
> brengen in het kader van de politieke vernieuwing? Dacht dat er nog
> wel een flinke waslijst lag.
Natuurlijk ligt die er. Maar waarschijnlijk is de haagse politiek niet
veel anders dan de dorpspolitiek. Je spreekt met elkaar af wat je de
komende vier jaar gaat doen en verder moet je je mond houden.
Dus verwacht ik van de TKfractie niet al te veel op dit gebied. Laat het
dus maar vanuit de leden komen.
Cathja