TK fractie maakt einde aan D66

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Tue Jun 29 07:57:22 CEST 1999

vincent wrote:

> Alles wijst er op dat de huidige tweede kamerfractie zich ten doel heeft
> gesteld D66 te reduceren tot nul zetels en nul leden.
>
> Op items is de fractie te scheiterig om een standpunt in te nemen. Stel
> je voor dat de kiezers weten waar we voor staan, dat is eng! Met als
> resultaat dat niemand stemt op iets waar ze niets van weten. Maar we
> hadden ooit 24 zetels zult u zeggen. Ja precies in een een tijd dat de
> proteststem hoogtij vierde! Die zetels hadden geen donder met ons
> geweldige gezicht te maken. Wie durft te denken dat wij op eigen merites
> [...]
Beter had ik het niet kunnen zeggen. Hier in driebergen nemen we al
jaren met redelijk succes deel aan het college en zijn we vooral de
laatste jaren behoorlijk duidelijk. Maar daar hebben we niets aan als we
over 2,5 jaar weer van die leuke affiches en folders krijgen met grijze
haagse muizen.
Cathja Maas