Communicator

Ariean van de Groep jvdgroep at WORLDONLINE.NL
Tue Jun 29 00:52:47 CEST 1999

>Waarom komt er geen coordinatie van de landelijke publicaties van D66,
zowel
>de periodieke drukwerken als de electronische boodschappen? Zo schep je een
>forum. Dat lijkt me wel nodig nu we weer een kleine partij zijn geworden

Een schiterend voorbeeld van een dergelijk forum is te vinden op
internetadres: www.forumdemocratie.nl   . Voor zover jullie dit nog niet
wisten : dit forum is voor D66 leden nog extra interessant omdat er een
uitgebreid debat wordt voorbereid over de toekomst van de democratie, waar
iedereen aan kan deelnemen. De eerste ronde in het debat is al afgelopen,
maar de tweede ronde begint na de zomervakantie. Bovendien mengen
regelmatig ook TK-leden en ministers (o.a. een aanzet van Minister Peper)
zich in het debat.

Ariean van de Groep