Haagse Regie

Hans Dukker DUKKE001 at WXS.NL
Mon Jun 28 15:59:49 CEST 1999

Geacht "Den Haag"

Hoewel de voorvallen van de afgelopen maanden ieder opzich best te
verdedigen is, lijkt het erop dat zich nu voorval op voorval opstapelt
De positieve beeldvorming van een enkel voorval wordt daardoor
overheerst door het negatieve beeld van het totaal aan voorvallen. Een
Haagse regie zou dit moeten voorkomen.

De waarneembare regie rond de burgemeesterbenoeming van Utrecht is door
aal D66 kopstukken die eraan deelnemen verbijsterend en D66 onwaardig.
De perceptie ontstaat dat D66 zijn verlies niet accepteert, een verlies
klaarblijkelijk begonnen in de vertrouwenscommissie van Utrecht.

Maar misschien worden wij achtervolgd door een slimme regie van de
andere coalitiepartijen waardoor onze eigen regie in de knel komt. De
media lijkt me niet het beste kanaal om dit te etaleren.
Uitleg aan de achterban via directe kanalen lijkt me beter.

Hasn Dukker
D66 Middenveld