strategiekeuze bij burgemeesterbenoeming

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Mon Jun 28 10:14:38 CEST 1999

Mee eens met het onderstaande.
Kiezen voor een "machtstrategie" zoals Bert Bakker deed de afgelopen
dagen, heeft enkel zin als je een positie hebt om dit te *kunnen* doen.
Momenteel heeft D66 die positie helaas niet. Bij dit onderwerp zijn er
ook te veel valkuilen (zie ook de prima mail van Atilla Arda over de
gekozen burgemeester bijvoorbeeld - waarom niet een en ander in die
contekst geplaatst?). Je druk maken over een "verloren" post voor D66
geeft naar buiten toe geen positief beeld helaas. Ik hoop dat de
TK-fractie de discussie inhoudelijk kan verbreden nu het momentum er
wellicht nog een paar dagen is en dan niet enkel het aloude argument van
<< de PvdA machtspolitiek te verwijten >> gebruikt. Ik wens Bert en de
zijnen succes hiermee (en realiseer me ook heus dat het niet makkelijk
is!) :-)
Mimy Sluiter

--
Mimy Sluiter