burgemeester Utrecht

Robert Jan Jonker rjjonker at KNOWARE.NL
Mon Jun 21 23:45:55 CEST 1999

At 12:10 21-6-99 +0200, cathja maas wrote:

>Dit is voor wie het Utrechts Nieuwsblad leest al heel oud nieuws.
>Hiermee maken wij ons wel heel kwetsbaar. M.n. leefbaar nederland speelt
>dit tegen ons uit
>Cathja Maas

Niet bang voor zijn; ook volgens het Utrechts Nieuwsblad heeft de
vertrouwenscommissie meer dan 1 geschikte kandidaat doorgegeven aan de CdK;
die maakt vervolgens geheel volgens de regels weer zijn eigen afweging;
waarom worden wij zo nerveus als het om partijgenoten gaat terwijl de
vorige CdK in Utrecht D66-ers niet eens doorstuurde naar de
vertrouwenscommissies omdat die vond dat onze kandidaat-burgemeesters maar
in Gelderland moesten solliciteren;
bovendien: in Rotterdam stond welschen 1 bij de vertrouwenscie; is ook
iemand anders geworden;
Antwoord aan leefbaar nederland: we zijn nog steeds voor een gekozen
burgemeester; ik had in utrecht graag een campagne tussen westbroek en de
pvda gezien, en overigens leuk dat jullie er ook voor zijn, dat verbreed de
steun !

Robert Jan Jonker
Utrecht